Luron World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Szerepjátékos fórum.
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Játszható Kasztok

Go down 
SzerzőÜzenet
Anekron
Admin
Admin
Anekron


Hozzászólások száma : 95
Join date : 2011. Jan. 03.
Age : 35

Karakterlap
Faj:
Rang: Admin
Szint: x+n

Játszható Kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Játszható Kasztok   Játszható Kasztok I_icon_minitimeKedd Jan. 04, 2011 9:41 pm

Harcos:
Minden olyan karakter ami, nem tartozik reguláris hadsereg hivatásos tagjai közé, harcosok közé tartoznak pl.: a vadászok vándor kardforgatók, szerencsevadászok, nyomozók, utcai harcosok.

Harcművész
Minden olyan karakter, aki a harcra mint lelki és testi kiteljesedésként tekint. Nagyon sokféle stílus van, mind-mind másféle háttréfilozófiát épít maga mögé. A harcművészet azonban elsődlegesen nem praktikus megfontolásból űzi, hanem mint életmódként tekint rá.

Katona
Minden olyan karakter aki hivatalosan, hivatásosan is a hadsereg kötelékébe tartozik. Részesült kiképzésben, tudja használni a fegyvereket, tudja mit jelent alakulatokban mozogni, képes megfelelően végrehajtani a parancsokat, vagy ha magasabb beosztásban van osztogatni is azokat.

Zsoldos
Ők leginkább a pénzért dolgoznak, vagy kisebb nagyobb célkitűzések érdekében. Ide tartoznak a biztonsági cégek tagjai, magán testőrök, félkatonai szervezetek tagjai.

Druida
Mágia használók közé tartozó kaszt. Igen közeli kapcsolatban van természettel és a természetfelettivel. Varázslatait rituális teremtő és pusztító fóliánsok közül válogathatja ki. Minden druida beszélgethet az állatokkal, ez azonban nem jelenti hogy irányítja is őket. A druida a természet szája, az ő dolga rendbe tenni a harmóniát, életet adni a kiaknázott földeknek. Felhívni a figyelmet a problémákra. Druida kezdéséhez, mágia érzékeny karaktert kell kezdened

Sámán
Mágiahasználók közé tartozik. Ő szoros kapcsolatban van az asztrál síkkal. Szellem lények entitások adják számára a hatalmat. Varázslatait a rituális teremtő és pusztító varázslat fóliánsok közül válogathatja. A sámán hatalma nem kötődik természethez, de mivel az asztrális lények adják hatalmának igen nagy részét, sokkal könnyebben megérzi mások szándékait, indíttatásait, mint egyfajta sugallatként. Sámán karakterhez asztrál síkérzékenynek és mágiaérzékenynek kell lenned.

Dalmágus
Ők a bárdok, csepűrágók, illuzionisták, azonban a trükkök amiket használnak a zenében sokszor több egyszerű szemfényvesztésnél. Hagyomány alapú tanításuk nagyon régre nyúlik vissza. Igazi életművészek, legtöbbjük semmirekellő, vagy csak egyszerűen kedveli a könnyen szerzett javakat. A dalmágus hatalmát saját tudatának megnyitásával szerzi meg, ehhez szakavatott mágus segítség, vagy tudtamódosító szerek hatása alatt vezetett hipnotikus beavatás szükséges. Ez elég veszélyes, lévén az ilyen szerek függőséget okozhatnak, vagy túladagolásnál életveszélyes állapotba kerülhet a karakter. Eztán azonban megnyílnak a spirituális csatornák, és már tanulhat is varázsolni a dalmágus. Varázslatait a dal mágikus és illúzió fóliánsok közül válogathatja. A dalmágusnak asztrál sík és mágiaérzékenynek kell lennie.

Mágus
A mágusok igen kevesen vannak ám annál erősebbek, jobbára csak hosszú életű fajok gyermeki kísérelnek közéjük lépni, mert igen hosszú tanulási folyamat vezet odáig míg valakiből igazi mágia értő lesz. Ők nem csak használják a természetfeletti tudást, hanem értik is. A mágusoknak nincs kifejezett fegyvertára mágikus fóliánsokból, igazából ők már összerakják a saját varázslataikat. gyakran évszázadokat szentelnek a természetfeletti törvények tanulmányozásával, s így válik számukra lehetővé azoknak kihasználása. A mágus inkább spirituális tudós, mint valódi varázslatokkal dobálózó akárki. A mágus képességeit nem lehet fóliánsokba szorítani. Ő a valóságot hajlítja, minden mágus asztál, mentál és sokszor teremtés sík érzékeny is. Korlátot csak a távolság és a befolyásolandó közeg jelent neki, amit át kell alakítani kedve szerint. Hatalmát abban lehet leginkább mérni, hogy mennyire képes változtatni a környezetén. Mágikus Eszenciáját erre használja fel, és ez térfogatban és tömegben van megadva. Tapasztaltabb mágusoknak kevesebb eszenciát kell felhasználni ugyanannyi közeg átformálására. Ez azonban megerőltető, szellemileg és testileg egyaránt. A mágusok sem varázsolhatnak álló nap, elméjük kifárad,testüket pedig kiszipojozza ez a mérhetetlen energia. A mágusokat legtöbbször az Amirai Mágikus Akadémián AMA-n képzik. A képesítés ugyan nem diploma, vagy papírforma jellegű, és a tanulás igazából soha nem ér véget, mágusnak lenni hatalmas megtiszteltetést jelent. A mágusok kevesen vannak, az ő feladatuk a világ harmóniájának fenntartása. Az akadémián elsajátítják azt, hogyan és mikor érdemes beleavatkozni a világ dolgaiba. Előfordul, hogy már rég végzett, vándor mágusok is képeznek tanítványokat, de nem túl gyakori. Ők nyilván kicsit kevésbé teszik magukévá a köztársaság értékrendjét. De mindegyik mágusról elmondható, hogy varázslataikkal, csak ritkán szolgálják önmagukat. Jobbára a társadalom érdekében cselekszenek. A renegátokra vadásznak, hiszen igen veszélyesek, és ezt már Neratior császár esetében megtanulta a Köztársaság.

Pap
Nagyon sokféle istenség él, kisebbek-nagyobbak. Ők mind a teremtés síkok lakói, és tetteik hatással vannak a valóságra. Jók gonoszak, egyaránt léteznek. A kis falvak hiedelemvilágától elkezdve a nagyobb hiedelmekig. Gyakorlatilag mindennek van védőentitása, istene. Ezek az Istenek pedig közvetítőket választanak, azaz beszédcsatornát. Ők maguk nem képesek közvetlen hatni ezen világra, csak segíthetik hogy a sors arra forduljon amerre ők szeretnek. az ilyen kiválasztott szentek a papok. A papok nem feltétlen születnek teremtés sík érzékenységgel, ezt a háttért gyakran isteneik akaratukon és tudtukon kívül ruházzák rájuk. Csupán egyetlen kritériumnak kell megfelelni, a karakter céljai, és személyiségjegyei feleljenek meg az adott istenség, entitás céljainak, s cselekedetiért cserébe mágikus hatalmat bocsát rá. Varázslatait szakrális fóliánsok közül választhatja

Tolvaj:
Ide minden olyan karakter tartozik akik lopnak, csalnak hazudnak. Információt, tárgyakat, pénzt, mindegy lényeg, hogy illegális legyen. Utcai zsebmetszőktől a programozó zsenikig bárki. Igazán hangulatos karaktert lehet belőlük alkotni, könnyen alkalmazkodnak, kapcsolatba lehetnek a alvilággal, a fekete piacokkal. Könnyen találnak bennfentes információkat. Piti tolvajlásoktól egészen a komoly rablásokig elmehetnek, de a tolvajok nem gyilkosok. Ha már lőni, vagy ölni kell, ott már elszúrták az akciót. Lehetnek alvilághoz kötött személyek, vagy szabadúszók is, de vigyázat, az alvilág nem szereti a konkurenciát.

Alvilági tag(gengszter)
Minden olyan karakter, akik a maffiában, alvilági bűnszervezetekben dolgoznak. Ők is lopnak csalnak hazudnak, csak ez mellet még néha bizony életeket is vesznek el. Minden illegális dologgal kereskednek, adót csalnak, vesztegetnek, legális, és illegális fegyvereik is lehetnek. Legtöbbször körözött személyek akik fején vérdíj van. Igen jól szervezett fickók, és nem is veszélytelenek. Az alvilág urai.

Fejvadász
Nos őket is az alvilági karakterek közé sorolnám. A fejvadászoknak nem okoz lelki törést ha valakit el kell tenni láb alól. Türelmesek, becserkészik a prédát, elfogják vagy megölik és felveszik érte a jutalmat. Igen hatékonyak, amolyan törvényen kívüli rendszervezetek. Ha valakit csendben és diszkréten kell eltenni az útból, ők megoldják. Harcban és technikában egyaránt járatosak. Minden hatalmas társadalmi szereplőnek jó ha van a jegyzékében egy ilyen fickó, vagy nő, ha épp el kell tenni a riválist. A fejvadászok dolgozhatnak az államért, vagy a maffiának is, nekik mindegy csak a fizetség legyen meg. Hideg, számító és könyörtelen jellemvonásokkal rendelkezhetnek.

Politikus
Társadalmi szereplők közé tartoznak, szenátorok, képviselők, követek, diplomaták, mind ebbe a kategóriába sorolandó. A nyelvük élesebb, mint ezer penge. Magasan képzettek jogi és szónoki témákban. Ők szólalnak fel egy gyűlésen, tesznek javaslatot, vagy szereznek befolyásos kapcsolatokat. Hatalmukat szavakban mérik és szavazókban.

Tudós
Ide tartozik minden magas fokon végzett karakter. Lehetnek technológusok, szerelők, orvosok, tervezők. Külön kiemelném, hogy a fronton mindig szükség van a jó orvosokra és technikusokra. A tervezők pedig fejleszthetik és javíthatják a meglévő eszközöket, felszereléseket. Valamint ide tartoznak még, a tanárok, magán oktatók is.

Kinezor
Minden esetben engedélyhez kötött kaszt
Ez a kaszt igen különleges, mind képességeikben mind kijátszásukban. Ők hivatalosan a hadsereg elit alakulatába tartoznak, de kicsit más szabályok érvényesek rájuk mint egy átlag katonára. A kinezorok különleges képességekkel születnek. Minden ilyen kasztba tartozó karakter erős mentál sík érzékenységgel rendelkezik. Jobbára emberek, nekik nagyobb esélyük van ezzel a képességgel születni. A megszületett gyermek kezdetben semmiben sem tér el a normálistól, és semmilyen módon nem lehet kiszűrni az érzékenységet. Még a legnagyobb kinezor mesterek sem érzik meg előre egy ilyen gyermek képességeit egészen addig, míg először nem bukik benne felszínre. Hat éves kortól szokott előjönni és igen látványos módon. Ez az erős mentál sík érzékenység azzal jár, hogy a birtokosa, képes változtatni környezetén akaratéval és gondolataival. Mikor valakiből kibukik ez az erő, jobbára húszméteres körzetében mindenkiből agyhalottat csinál, kivéve ha az illető éppen nem android, mert akkor ezt megússza. Szerencsére nem túl gyakori. Ez a fajta érzékenység sokkal ritkább a mágia érzékenységnél és egészen más módon képes belenyúlni a fizika törvényibe. Mivel a gyermek képtelen egymaga úrrá lenni azon a mentális viharon, amit gerjesztett veterán mesterek mennek érte, hogy lecsillapítsák. Ez igen veszélyes képesség, mert a többiek agyára, gondolataira, akaratára és ezáltal környezetére igen kártékony. Innentől bekerül az Energia palotába a gyermek, hogy másokban már ne tehessen kárt akarva, akaratlanul se. Ez az építmény valóban színtiszta energiából van, csak így tudják féken tartani az esetleges kitöréseket. Az ilyen gyermekek kívül kerülnek a fajtörvényeken, ők a köztársaság tulajdonát képezik. Bekerülés után pár nappal, elvégeznek rajtuk két műtétet is. Először is átmetszik a látó ideget, minden kinezor vak. Másodsorban beültetik a halántéklebenybe egy szabályzót, erről a műszerről kapta a kaszt a nevét, ez az eszköz a kinezor. Ez segít csillapítani, irányítani képességeiket. Enélkül tudatuk formázatlanul áramlana mindenfelé, nagy szomorúságot és pusztítást hagyva maga mögött. Kiképzésük egy életen át tart és nagyobb tisztelet övezi őket mint a mágusokat. Képességeik nem varázslatnak minősülnek, hanem a valóság befolyásolásának, mint a mágusok esetében, azonban ennek semmi köze a mágikus esszenciához. Képességiek irányításhoz, tiszta elme, kiegyensúlyozott lélek, nagy önfegyelem és alázat kell. Azokat a kinezorokat, kik még nem váltak mesterré, tartozóknak hívják a renden belül. Hiszen a kiskorukban elvett lények életével tartoznak a társadalomnak. A mesteri szint ott kezdődik, hogy a tartozó átlép a mentál síkra, hogy visszahozza az általa kitaszított személyek tudatát.

Vissza az elejére Go down
https://luronworld.hungarianforum.net
 
Játszható Kasztok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Luron World :: Szabályzat :: Játéktér-
Ugrás: